donderdag 7 mei 2009

Hoe ik mijn hersenspinsel uitlaat.

Dat is eens wat anders dan de hond.
Ik heb geen hond.


i want to go home, but i haven't found it yet

Paragraaftekens zijn mooie dingen. §
Alt 245 en U heeft hem thuis.

Tijdmachines
Rare dingen vind ik dat,
Ze roepen te veel vragen op bij mij.
Wat gebeurd er met de mensen in omgeving van de 'tijdreiziger'?
Blijft de tijdreiziger in zijn oorspronkelijke tijd wel bestaan?
Of is hij plots verdwenen?
Loopt de tijd door, als de tijdreiziger verdwenen is?
Hoe kan een machine met zo'n begrip als tijd aanrommelen?
Okee, tijdmachines bestaan niet.

Mooi.
Portretten door Stephan van Fleteren

Ik wil foto's maken van mensen die met veel te mooie kleren in het water drijven.
Ik durf niemand te vragen, bang om te mislukken, dat ben ik.
Bang om mijn camera in het water te gooien, dat ben ik ook.
Ik wil foto's maken bij zonsondergang, maar ik ben te lui.
Ik heb wel ideeën, maar ik doe er nog niets mee, omdat ik mijn ideeën niet wil verpesten.


Wat wilde ik hiermee zeggen?
Helemaal niets

2 opmerkingen:

  1. maaike
    je
    bent
    lui

    en verder mag ik je wel?
    o ja, ennnnn tijdmachines lijken mij wel wat
    alle 'foutjes' van het verleden rechtzetten?

    (o trouwens, als je een uitlaatservice voor je hersenspinsel nodig hebt, call me!!!!!!!!!!!!!)

    (met zoveel uitroeptekens dat het pijn doet)

    (en de haakjes mogen ook wel wat minder)
    ja, dat wordt m wel.

    BeantwoordenVerwijderen