woensdag 13 mei 2009

Hoe ik het geld dat ik nog van Niek krijg ga besteden.

Ik krijg namelijk nog acht euro van Niek. Niet dat ik dat nou zo heel erg vind. Maar eigenlijk kan je er best veel mee doen.

namelijk:
- ik zou drie en twee vijde glas coebergh kunnen halen bij de Del mar.
- ik zou vier bolletjes ijs van de talemini kunnen eten maar dan wel zonder slagroom.
- ik zou vier en een halve sarasa vis kunnen halen. ( een leuke goudvis dus)
- ik zou zestien keer de garderobe van de Elegast kunnen betalen.
- ik zou 335 tandenstokers, verpakt in drie pakjes kunnen halen.
- ik zou twee potten Calve pinda met stujes noot kunnen kopen.
- ook zou ik op internet vijf rode rozen kunnen bestellen maar beetje jammer dat er dan nog zes euro verzendkosten bij komen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten