maandag 4 mei 2009

Hoe en verder niets

Geheimen breken je op
lekker persoonlijke dingen via het internet bij iedereen uitstorten,
lekker tegen met mijn principes

Shit,
De laatste tijd heb ik het gevoel met iedereen minder contact te hebben, niemand die me echt helemaal kent.
Wil ik dat iemand me echt kent?
Nee. Muren zijn leuk

Alleen door al die geheimen
Van de een
die niemand mag weten
Van de ander
die bepaalde mensen niet mogen weten
Van weer een ander
waarvan ik niet wist dat de rest het niet mocht weten

Het breekt je op
Niemand die meer alles van je weet,
want die twee, of drie dingen, mag je niet vertellen.

Je vertelt het toch niet door he?

5 opmerkingen:

  1. wow maaike

    diep
    nee echt
    iets met een dichtbundel? haha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nee
    Mijn eigen nonsens plaatsen ze niet in een dichtbundel
    haha
    Wat vind je van het tijdstip?
    Mooi he
    puur toeval
    *lekker sneu laat achter de computer zitten is gewoon leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  3. echt maaike dat tijdstip x]

    * beetje sneu trouwens dat alleen wij reageren op onze blogs.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dat, heb je soms hm?

    (en god, ik snap dit niet dus ik ben, lekker anoniem)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wouw maaike ik vind het echt prachtig, maar ook echt want het is zo de waarheid. ik moet eten en we eten buiten maar ik wil niet zo naar buiten, zoals ik er nu bij loop, dus ik stel het uit. maar echt prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen