maandag 13 april 2009

Hoe leuk kinderen later zijn.

Later willen we bijna allemaal wel kinderen. Ik dus ook. En dit is hoe het het later bij mij waarschijnlijk aan toe zou gaan.:

''We gaan zo eten. Dus je krijgt geen chips, nee. Je hebt een uur geleden al een tosti gehad. Nou dan had je die maar halemáál moeten opeten. En jullie hebben trouwens net nog chocomel gehad. Jawel, jij óók. Wat? Waar?? En dat laat jij gewoon liggen. Gatverdamme, en dan ga je er ook nog lekker overheen skeeleren. Natuurlijk krijg je geen nieuwe chocomel. Hier mag je trouwens helemaal niet skeeleren. Ga het zelf maar opdweilen. Niet met een theedoek! Nee, katten lusten geen chocomel. Jezus, dat beest is al zo dik!
Hier, kijk je broer heeft ook weer zijn halve tosti laten liggen. Eet die maar op als je zo'n vreselijke honger hebt. Natuurlijk zit er geen spuug aan. Doe normaal zeg, je eigen broer. Nou, dan eet ik hem op.
Wat heb jij nou weer.? Die tosti lag er al een uur. Dat vond ik zonde, daarom heb ik hem opgegeten. Fuck it, nee, ik ga geen nieuwe maken. Ach lieverd toe nou... Oké oké, neem dan maar wat chips. Éen handje zei ik! Maar eet ze wel buiten op anders wil de rest ook en sta ik hier voor niets te koken. Geef mij er eens een paar. Zo nu een glaasje wijn!''

Dus misschien moet ik maar geen kinderen nemen.

1 opmerking: